Języki specjalistyczne. Teoria i praktyka glottodydaktyczna - 11 Czy język specjalistyczny może żyć w mediach społecznościowych? Od tekstbooka do Facebooka
ISBN: 978-83-226-3239-0
Wydanie: 1, 2017 r.
Język: angielski, polski, włoski
Dostępność: dostępny

Publikacja | Format | Wydanie | Cena |
---|---|---|---|
eKsiążka | 1, 2017 r. | 3,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2017 r. | 3,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2017 r. | 3,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2017 r. | 3,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2017 r. | 3,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2017 r. | 3,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2017 r. | 3,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2017 r. | 3,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2017 r. | 3,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2017 r. | 3,00 zł |
Tom został poświęcony zdefiniowaniu pojęcia „języki specjalistyczne”, jak również ukazaniu pewnych problemów i dylematów, na jakie napotykają nauczyciele języków obcych, których zadaniem jest kształcenie językowe z elementami wiedzy specjalistycznej. Książka stanowi zbiór tekstów będących efektem doświadczeń praktykujących nauczycieli glottodydaktyków, pracujących w różnych kontekstach edukacyjnych. Autorami są lektorzy języków obcych na wyższych uczelniach bądź pracujący na wydziałach neofilologicznych wyższych uczelni. Niniejszy zbiór tekstów opracowanych przez nauczycieli glottodydaktyków ukazuje zarówno ich przemyślenia, wiedzę jak i praktyczne doświadczenia w nauczaniu języków specjalistycznych będące wyrazem ich własnych poszukiwań.
Redaktorzy wierzą, że niniejszy tom stanie się nie tylko źródłem wiedzy i pomysłów, jak radzić sobie z nauczaniem języków specjalistycznych, ale że również stanie się inspiracją do dalszych poszukiwań bardziej motywujących i efektywnych metod i technik nauczania, bardziej różnorodnych i wychodzących poza program kursu językowego, realizowanego za pomocą mniej tradycyjnych materiałów dydaktycznych.