Problemy konwergencji mediów II - Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marek Krannich: Web 2.0 w procesie komunikacji a kultura organizacyjna uczelni
ISBN: 978-83-64788-76-5
Wydanie: 1, 2016 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny

Publikacja | Format | Wydanie | Cena |
---|---|---|---|
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2016 r. | 4,00 zł |
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzędzi oraz wyników badań będących charakterystycznymi dla danej dziedziny.