TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw autor: Björn Lundén, Ulf Svensson
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

(oryginalnie: Marknadsföring)
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: BL Info
ISBN: 978-83-89537-89-8
Wydanie: 5, 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
35,70 zł 30,30 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Miękka 4, 2011 r. 35,90 zł
 
 

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Czesława Dudziak akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier