TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3 autor: Eun Jung Park
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3

NARZĘDZIA I TECHNIKI BUDOWANIA I PROGRAMOWANIA ROBOTÓW
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Promise
ISBN: 978-83-7541-178-2
Wydanie: 1, 2017 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
58,80 zł 50,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Miękka 1, 2015 r. 58,90 zł
 
 

KONSTRUUJ I PROGRAMUJ INTERAKTYWNE ROBOTY Z LEGO MINDSTORMS EV3
Poznajemy LEGO Mindstorms EV3 to doskonały podręcznik dla ambitnych miłośników robotyki i entuzjastów LEGO korzystających z potęgi zestawu konstrukcyjnego i oprogramowania LEGO MINDSTORMS EV3. Wypełniona praktycznymi przykładami konstruowania i programowania robotów książka zaczyna się od podstaw, pomaga poznać sposoby używania różnych typów części LEGO TECHNIC oraz uczy programowania silników i czujników robotów przy użyciu oprogramowania EV3. Dostępne zasoby oferują pełne wprowadzenie do najbardziej zabawnej i zachęcającej platformy edukacyjnej dotyczącej robotyki.
• Poznaj funkcje programowalnego klocka EV
• Projektuj czynności robota przy użyciu bloków akcji
• Używaj czujników środowiska, takich jak czujniki podczerwieni, dotyku i koloru
• Programuj przewody danych i bloki czujników
• Przetwarzaj dane z czujników za pomocą bloków operacji na danych
• Zbuduj wyjątkowe roboty EV3 o różnych funkcjach: pojazd Auto-Driver, królika Spy Rabbit, żółwia Mr. Turto, żarłoka Big Belly Bot i szczeniaka Guapo
• Odkryj pomysły i rozwiązania praktyczne, które pomogą Ci rozwinąć własne metody projektowania i programowania robotów EV3
Więcej robotów i programów do pobrania znajdziesz na stronie: www.wiley.com/go/exploringlegomindstormsev3.
Eun Jung (EJ) Park rozwija materiały edukacyjne do robotyki LEGO w firmie RoboFun od roku 2010. Projektuje roboty używane w programach STEM (nauka, technologia, inżynieria i matematyka) dla dzieci i młodzieży. Projektuje i konstruuje także „automatony” — mechanicznie, ruchome rzeźby, które reagują na interakcje z człowiekiem.
„Jeśli myślisz, że programowanie komputerów nie jest dla Ciebie, ponieważ jest związane z matematyką, koniecznie przeczytaj tę książkę. EJ Park w zwykłym, potocznym stylu wyjaśnia podstawy programowania na przykładach z codziennych sytuacji i pokazuje, jak zastosować te zasady do budowania wielu zabawnych projektów z LEGO MINDSTORMS. Park wyjaśnia programowanie, pokazując, że wszystko sprowadza się do opisywania i kontrolowania działania robotów, które mogą odbierać bodźce, poruszać się i reagować na świat fizyczny.”
— Tom Igoe, profesor nadzwyczajny sztuki, New York University, Tisch School of the Arts
„System LEGO EV3 to potężna i wszechstronna platforma do nauki robotyki i informatyki fizycznej. EJ Park w książce Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3 daje nam praktyczny przewodnik krok po kroku, który sprawia, że nauka sterowania silnikami, używania czujników i programowania robotów jest prosta. Bez względu na to, czy jesteś uczniem, nauczycielem, hobbystą, czy po prostu interesujesz się robotyką, autorka i pięć towarzyszących jej robotów — Auto Driver, Spy Rabbit, Mr. Turto, Big Belly Bot i Guapo — niespostrzeżenie zmienią Cię z nowicjusza w znawcę robotyki.”
— Jaymes Dec, nauczyciel techniki, Marymount School of New York i NYC Makery
„Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3 EJ Park to wyczerpujące wprowadzenie do nowego zestawu EV3. Od początkowego robota pojazdu do robota, który je i wydala, czytelnicy wszystkich poziomów umiejętności znajdą coś nowego i ekscytującego, aby pobudzić swoją wyobraźnię.”
— Dustyn Roberts, autorka książki Wpraw to w ruch. Proste mechanizmy dla wynalazców, majsterkowiczów i artystów

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Czesława Dudziak akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier