TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie autor: Marek Stączek
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: EdisonTeam.pl
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
30,00 zł
eKsiążka Audio (Watermark)
MP3

„Badanie twórczości poprzez skupienie się jedynie na jednostce, jest jak próba zrozumienia zagadnienia, „dlaczego jabłoń daje jabłka?” patrząc tylko na drzewo, a ignorując słońce i ziemię, które wspierają jej życie!”. M. Csikszentmihalyi

„Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzeniami systemów wspierających innowacje myślenie w firmach rozważa związek jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze – „czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?”; po drugie, „jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?”. I na koniec, pytanie trzecie - „co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?”. W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach. Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar.” dr Marek Panfil, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Zarządzania Wartością

1.Wstęp. Znaczenie tworzenie w organizacji
2.Rozdział pierwszy. Zrozumienie swojej organizacji. Czy istnieje zależność między atmosferą w organizacji i kreatywnością jej członków?
3.Rozdział drugi. Kluczowe składniki filokreatywnego klimatu w organizacji. 3 składniki atmosfery sprzyjającej innowacji.
4.Rozdział trzeci. Co należy zrobić by w organizacji uruchomić proces kreatywnego myślenia? Praktyczne sugestie dla: zarządu, menedżerów średniego szczebla i wszystkich pracowników.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Czesława Dudziak akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier