TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN: 978-83-7875-124-3
Wydanie: 1, 2013 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
30,00 zł 25,50 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Celem badań zawartych w publikacji była analiza procesów kreowania wartości w heterarchicznych organizacjach sieciowych. W pierwszym rozdziale zidentyfikowano elementy, atrybuty i zadania sieciowego modelu biznesu. W drugim rozdziale scharakteryzowano procesy tworzenia relacji kompetencyjnych między partnerami sieciowymi. Trzeci rozdział zawiera analizę zasad pozyskiwania, utrzymywania i intensyfikowania relacji w ramach portfela klientów organizacji sieciowej. Czwarty rozdział identyfikuje wyznaczniki efektywności procesów tworzenia wartości przez organizacje sieciowe. Ostatni rozdział poświęcono wykorzystaniu właściwości organizacji sieciowej w kreowaniu wartości. ISBN 978-83-7875-124-3, s. 230, praca naukowa.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Czesława Dudziak akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier