Nasze eKsiążki

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 45777 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 > >>
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 06 Strategie autoprezentacyjne stosowane przez Joachima Lelewela  w jego pismach naukowych,
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 07 Twórca pomiędzy paradygmatem romantycznym a nowymi mediami.  Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego,

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 08 Wizerunek Marka Edelmana, Jerzego Urbana  i Daniela Passenta w mediach publicznych,
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 09 Bezludna wyspa Niny Terentiew jako przykład kreacji wizerunku opartej na stereotypie płci ,

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 10 Agresywna autoprezentacja ?medialny wizerunek Magdaleny Gessler i Wojciecha Modesta Amaro,
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 11 Homo erectus ? o sposobie kreowania wizerunku w serialu paradokumentalnym,

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 12 Medialne kreacje doradców przypadek dyskursu kulinarnego,
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 13 Współczesny Golem polityki. Kreacja wizerunku w mediach masowych na przykładzie filmu Jak to się robi,

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 14 Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów,
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 15 Igerkreacja -  psychologiczny obraz  użytkowników Instagrama,

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

<< < 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Czesława Dudziak akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier