Nasze eKsiążki

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 48638 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 > >>
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. T. 5 - 09 Annette Siemes: Kryzys jako stan normalny ? o normalizacji rzeczy nie do przyjęcia. Zarys projektu badawczego,
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. T. 5 - 10 Marek Sokołowski: Promocja (po)przez skandal? Studium przypadku miasta Olsztyn,

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe ... więcej

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe ... więcej

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. T. 5 - 11 Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik: Czy logo miejsca może wywołać skandal? Plagiat, kontrowersje i spory wokół znaku promocyjnego,
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. T. 5 - 12 Michael Fleischer: O tym, jakim podlecem jest profesor N., czyli analiza komentarzy internetowych dotyczących kontrowersyjnego wydarzenia,

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe ... więcej

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe ... więcej

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. T. 5 - 13 Wioletta Kochmańska: Wizerunek z konfliktem w tle ? studium przypadku skoczka narciarskiego Jana Ziobry w e-mediach,
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. T. 5 - 14 Adam Warzecha: Shockvertising, skandalizacja i komunikacja wirusowa w walce dyskursów: Nergal w ?The Voice of Poland?,

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe ... więcej

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe ... więcej

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3,
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 01 Powstawanie autowizerunku w kontekście biografii medialnej i rozwoju technologii,

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 02 Narracje wojenne i obrazy konfliktów kulturowo-politycznych...,
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 03 Konstruktywny charakter image?u osobowości,

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów ... więcej

<< < 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Czesława Dudziak akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier