TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
 
 

Nasze eKsiążki

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 49998 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 > >>
Badania marketingowe. Rozdział 8,
Badania marketingowe. Rozdział 9,

ROZDZIAŁ 8 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana ... więcej

ROZDZIAŁ 9 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana ... więcej

Badania miejskie i regionalne. Potencjały rozwojowe oraz kierunki przemian w miastach i regionach,
Badania nad embrionami ludzkimi w świetle etyki i prawa,

Zagadnienia poruszone w książce koncentrują się wokół problematyki potencjałów rozwojowych oraz kierunków ... więcej

Współczesne nauki medyczne i przyrodnicze posiadają ogromne możliwości ingerencji w rozwój zygoty, embrionu i płodu ... więcej

Badania nad zastosowaniem elementów śpiewu klasycznego w rehabilitacji chorych z zaburzeniami głosu, Maria Izabela Mielnik
Badania operacyjne. Metody i zastosowania. SE 62,

Niniejsza publikacja jest efektem czteroletniej pracy z pacjentami z zaburzeniami głosu. Wykorzystanie elementów techniki śpiewu klasycznego ... więcej

Publikacja zawiera zbiór artykułów, których autorami są pracownicy Katedry Badań Operacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego ... więcej

Badania przepływu cieczy w aparatach przemysłowych metodami wizualizacyjnymi i metodami symulacji numerycznej. Zeszyt
Badania rynku, Dietmar Pfaff

W pracy zostały przedstawione wybrane badania przepływu cieczy w aparatach przemysłowych metodami wizualizacyjnymi i metodami symulacji ... więcej

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa. ... więcej

Badania sanitarno-emidemiologiczne w szkole - praktyczne wskazówki, Patryk Kuzior
Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów, Urszula Samotyja, Maria Sielicka-Różyńska, Inga Klimczak

Pubilkacja to narzędzie dla dyrektora placówki pomagające sprawnie i zgodnie z prawem przeprowadzić, wyznaczyć pracowników ... więcej

Atrakcyjność sensoryczna żywności stanowi jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe. ... więcej

<< < 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Czesława Dudziak akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier